2014. január 2., csütörtök

3. évad 4. rész

Sziasztook! Boldog Új Évet Kívánok minden olvasomnak!:) Remélem kellemesen teltek az ünnepek!
Viszont van egy próblémám! Hol vannak a kommentek?:( Ha nem nem kapok visszahelzéseket nem jelenthet mást, mint hogy rossz:( És akkor befejezem, nem írok több részt. Rajtatok áll!




4. rész

Eljössz velem egy randira?


Elmúlt Karácsony. Lana rengeteg ajándékot kapott mindenkitől, s én is viszont láthattam a barátaimat, ismerőseimet. Furcsa volt bemutatkozni nekik, miközben én ismerem őket, s rengeteg közös titkot tudok róluk. Egyszer majdnem ki is kotyogtam egyet, de sikerült gyorsan lefirkálnom a lapról. Érdekesebb dolog nem történt, igaz Justin mostanában többször keresi a társaságom, de semmi érdekes.

-          Édeském tudnál jönni egy kicsit? – hallottam ahogyan Rose kopog az ajtómon.

Felpattantam a naplómtól, s az ajtóhoz siettem. Kinyitottam, éppen akkor mikor Rose is benyitott, így sikeresen beütöttem a fejemet.

-          Nagyon fáj? – aggodalmaskodott.

Megráztam a fejemet, majd ránéztem.

-          Csak azért jöttem, mert Justin szeretne veled beszélni, s mindjárt itt lesz. Nem tudom miről, mert valakivel telefonált, ezt is éppen hallottam, s egyből szaladtam fel hozzád, hogy elmondjam, szóval szedd össze magad! – hadarta el a dolgokat, majd magamra hagyott.

Nem tudtam mire vélni ezt a sietséget, de se perc alatt eltűnt. Körülnéztem a folyosón, majd láttam egy alakot közeledni. Gyorsan becsuktam az ajtót, majd kirángattam a hajgumit, s megfésülködtem. A másodperc töredéke alatt történt, éppen levettem a felsőmet mikor az ajtó kinyílt és Justin lépet be rajta.

Tekintete tetőtől talpig végigmért. Éreztem, ahogyan elönt a pír, s lassan olyan leszek mint egy paradicsom.

-          Elfelejtettem kopogni, bocsánat. – fordult el hirtelen.

Magamra kaptam az imént ledobott felsőmet, majd odaléptem mögé, s megkopogtattam a vállát.

Megfordult. Olyan közel állt hozzám, hogy éreztem ahogyan kifújja a levegőt az orrán keresztül. Belenéztem mogyoróbarna szemeibe, ami folyamatosan engem nézett. Nem tudom meddig állhattunk úgy mikor Lana berontott a szobába a segítségemet kérve.

-          Zara! Tudnál segíteni?

Justin meghátrált, majd úgy beszélt tovább.

-          Kicsim, nagyon fontos? Most én szeretnék vele beszélni, ha egyik őtöknek sem baj. – cikázott közöttünk a szeme.
-          Akkor vissza jövök egy fél óra múlva. – mosolygott, majd maga után becsukta az ajtót.
-          Leülnél egy percre? – kérdezte Justin.

Érdeklődve figyeltem, ahogyan az ágyam előtt fel-alá mászkál, s a haját tépdesi.

-          Kérhetek egy óriási szívességet? – nyögte végül ki.
-          Annál nagyobb szívességet, hogy megmentetted az életem és befogadtál egy számodra idegen lányt a családodba? Most viccelsz velem? – írtam le.
-          Eljönnél velem holnap randira? – bökte végül ki.

Elég furán nézhettem rá, mivel egyből kijavította magát.

-          Tudod, tegnap felhívott az egyik régi barátom, hogy találkozzunk már. Azt mondta, hogy mivel tudja mi történt, ezért nem hozza a barátnőjét. Én persze egyből rávágtam, hogy ne hülyéskedjen, mert nekem is van valakim. És már nincs időm mást keresni, szóval nagy slamasztikában vagyok. – hadarta el. – Szóval a segítségedre van szükségem. – pihegett.
-          Szívesen elkísérlek az álrandinkra. – mosolyogtam.
-          Hatalmas kő esett le a vállamról. Nem is tudom miért hazudtam neki, csak olyan rosszul esik, hogy mindenki sajnál. Útálom ha sajnálnak az emberek! Ezért nem mutatkozom már sehol, itt vagyok begyöpösödve. Szeretem Annet, örökké szeretni fogom, hozzá hasonló lányt nem fogok találni, de azt hiszem hogy… - akadozott. – tovább kell lépnem. – fújta ki a felgyülemlett levegőt. – Szóval holnaptól minden megfog változni. – csapott a combjára. – Remélem. – suttogta.

Különös érzés kerített hatalmába. Nem tudottam, hogy örüljek e vagy sem. 

26 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! A sok késés ellenére kint van az új rész:) Remélem még olvasod!

      Törlés
  2. Úristen ez nagyon jó :) Emlékszem még nyáron olvastam a blogodat és az utolsó résznél elkezdtem sírni...:') olyan jó hogy folytatód a történetet :) siess a következővel! ~V.

    VálaszTörlés
  3. Úristen nagyon imádom nagyon jó lett sokáig olvastam a blogod és nagyon sajnáltam h vége és h most megint írsz egyszerűen imádom :) Siess a kövivel :)<3

    VálaszTörlés
  4. siess a következővel ...imádom a blogod igai szerelmi történet egyszerűen IMÁDOM *-* GYORSAN A KÖVIT :D :D

    VálaszTörlés
  5. Jaj nagyon ugyes vagy :)

    VálaszTörlés
  6. Nagyon joooo:) szeretnem ha mar anne is itt lenne végre. :)) siess :))

    VálaszTörlés
  7. nagyon jó lett siess a kövivel :D ♥

    VálaszTörlés
  8. Kedves Blogíró!
    Most először szántam rá magán arra, hogy kommentet írjak, hiszen nem szeretném ha abba hagynád a blogot.
    Sosem gondoltam volna, hogy én valaha egy Justin Bieber-es blogot fogok olvasni. Barátnőm nagyon szereti, ès ő falja úgy a blogokat mint senki más. Eleinte furcsának találtam, hogyan tud ennyire szeretni egy blogot. A te blogodat! Minden nap frissitette, hogy van-e uj rész. Kivettem a kezéből a telefont, s én is elkezdtem olvasni. Eleinte kicsit aggodtam, hogy egy olyan blogot olvasok amiben csak szeretkezni fognak, de ahogyan olvastam tovább es tovább rájöttem hogy tele van a történet izgalmakkal, érzelmekkel. Nos azon kaptam magam, hogy én is úgy várom az uj részeket mint a barátnőm. El kell ismernem nem számítottam ra hogy függő leszek. De az lettem. El is szomorodtam mikor vége lett, hiszen annyira jo volt. Örültem mikor megláttam hogy folytatod. Elkepedtem mikor megláttam hogy mit találtak ki! Komolyan hogy van ennyi fantáziád?! Zara=Anne ötlet csúcs! Sose jutott volna az észembe.
    Gratulálok! Szívből remelem, hogy az írással fogsz foglalkozni!:) Sok sikert hozzá! <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó a blogod régóta olvasom. :)) És ne hagyd abba.!!!:)) Nagyon jól sikerült ez a rész is mint a többi.!! :) Siess a kövivel:))

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó rész lett,kíváncsi vagyok az álrandira :D
    Siess kövivel :)

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó lett a rész, örülök hogy újra kezdted a blogot! :)
    kérlek jelölj be facebookon: https://www.facebook.com/annamaria.sztech
    KÖSZÖNÖM! :) Niki

    VálaszTörlés
  12. Abba ne hagyd:D
    Imádom ezt a blogot , rendesen függő vagyok:D
    Amikor befejezted az elso évadot nagyon sírtam hogy így lett vége, de újra elkezdted es fantasztikus *-* sies a kövi résszel legyszi:)

    VálaszTörlés
  13. remélem nem hagyod abba,mert nagyon ügyesen írsz, s várom a kövi részt !
    Remélem helyesen cselekszel, és folytatod!<3

    VálaszTörlés
  14. hihetetlen vagy *-* gratulalok ehez a bloghoz..mar nagyon regota varom mindig az uj reszeket.Annyira jol kitudod fejezni az erzeseiket es mar a 2. evadnal jarsz megis ugyanolyan jo mint az elejen.es mindig megtudsz lepni:DD csodatos amit muvelsz
    remelem nagy korodban is az irassal fogsz foglalkozni:)

    VálaszTörlés
  15. ÚRISTEN !!!!!!!!! ABBA NE HAGYD MOST KEZDTEM OLVASNI,DE ÚGY LÁTOM ITT VÉGE VAN :(((( NAGYON KÁR MERT IMÁDOM *------*<3333 VARÁZSLATOS!!! REMÉLEM FOLYTATOD :o

    VálaszTörlés
  16. Úriste nagyon tetszik ez a blog utálok olvasni de ezt imádom! Abba ne hagyd pont most!!;)) Remélem folytadod !•﹏•♥♥♥

    VálaszTörlés
  17. Istenem, ez nagyon jó!! :)) már az elejétől olvastam, és nem szeretném ha abbahagynád!! :$$ nagyon jó a sztori, és ügyes vagy!! :D imádom az egész blgot! Folytasd kérlek, <333

    VálaszTörlés