2013. december 18., szerda

3 évad 1. rész

Sziasztook! Üdvözölök minden új és régi olvasót. Remélem emlékeztek még rám s e történetre. Nagyon sajnálom, hogy az előzőtt abbahagytam de egyszerűen nem volt időm rá. De! Itt a téliszünet nekem 3 hét ezért ugy döntöttem felelevenítem az emlékeket és újra elkezdem e történetet. Remélem azért maradtak olvasóim s lesznek is. Kommenteket ugyanugy várok! Na nem húzom tovább az időt olvassatok!:D




Zene: ITT

1. rész
A családapa


Közeleg a Karácsony. A szeretett ünnepe. Nehéz. Nagyon nehéz. Erősnek kell maradnom, Lana miatt. Már lassan 6 éve, 6 éve hogy eltávozott közölünk. Azóta nem nézek más nőre, nem voltam senkivel. Megváltoztam. Minden megváltozott. Rengetegszer gondolok Anne-ra, „mi lett volna ha…”  ötletek váltakoznak a fejemben. De sajnos nem megyek velük sokra, csak jobban hiányzik. Mindenegyes nap, mindenegyes percben egyre jobban.

-          Apa – nyitott be az irodám ajtaján Lana.
-          Igen? – erőltettem egy mosolyt az arcomra.
-          Hiányzik anya. – törölte meg a szemeit.

Belehúztam az ölembe, megsimogattam puha arcát, majd egy csókot nyomtam feje búbjára.

-          Mesélsz róla? A kalandjaitokról? – nézett rám fel csillogó szemekkel.
-          Bólintottam egyet majd belekezdtem – Édesanyád egy nagyon kedves nő volt. Mindenkit szeretett, s értük bármire képes volt. Egyszer miattam is kiszökött. Lementünk a tengerpartra, csillagokat néztünk, nevetgéltünk s rengeteget beszéltünk. Mikor egy fekete kocsi lefékezett tőlünk nem messze, s kiszállt belőle egy csúnya gonosz bácsi. Anyukáddal megijedtünk, majd az óceán felé futottunk, mikor a gonosz bácsi meglőtte a lábamat, de mivel apukád egy szuperhős ezért kibírtam, s sikeresen elértük az óceánt. Egy sziklához úsztunk, ahonnan körbenézhettünk, de nem volt senki. Ekkora már a lábamban nem volt sok erő, így anyukádra kellett támaszkodnom s egy erdőben egy nagy terebélyes fa mögé rejtőztünk el. Jobb oldalról lépteket hallottunk, sokat. Közelebb csúsztunk egymáshoz, mikor egy lábat véltünk felfedezni, befogtam anyukád egyik száját a másik kezemmel kerestem valami követ, majd összeszedtem az összes erőmet s eldobtam. Eldobtam jó messzire. S a bácsik a hang irányába mentek, így mi fellélegezhettünk.
-          Egyszer nekem is megmutatód majd azt a fát? – mosolyogott rám Lana.
-          Persze kicsim, de most menj aludni! Holnap karácsony! – csaptam össze a tenyerem.


*Másnap reggel*

Fehér fény szűrődött be a szobám ablakán. Automatikusan átnyúltam a másik oldalra, de megint csak egy álom volt. Egy álom ahol még Anne él. 

Kikeltem kényelmetlenek nem mondható ágyamból, majd az ablakhoz sétáltam. A tájat fehér lepel borította. Hó esett az éjszaka.

-          Apaa! – rontott be a szobámba kislányom. 
-          Jó reggelt aranyom! – borzoltam össze kócos haját. – Látod milyen szép Karácsonyi napra virradtunk?
-          Elmegyünk ma szánkózni? Kérlek! – próbálta bevetni kiskutya szemeit.
-          Jobb ötletem van! Menjünk el abba az erdőbe szánkózni… - nem hagyta hogy befejezzem, szavamba vágott.
-          Jó! – örvendezett. – Megyek öltözni, siess te is! – szaladt ki a szobámból.


Mosolyogva nyitottam ki ablakot, hagy szellőzőn ki a szoba. Felvettem a legmelegebb nadrágomat, pulcsimat, s lebaktattam.

-          Jó reggelt Rose! – köszöntem szakácsnőmnek.
-          Nocsak, de vidám ma valaki. – mosolygott rám.
-          Rosee eljössz velünk szánkózni? – ugrált le a lépcsőn drága kislányom.
-          Majd legközelebb cukorkám rendben? – simogatta meg.
-          Ó kár. – szomorodott el egy fél másodpercre. – Menjünk apuu! – fogta meg a kezemet, majd kifelé húzott.
-          Elsőnek reggelizzetek! – intett fenyegetően Rose a fakanállal.
-          Nem vagyok éhes. – vágta be a durcit Lana.
-          Majd ha visszajöttünk eszünk. – ígértem meg Rozalindának.


Kihúztuk a garázsból szánkónkat, majd felsegítettem rá Lanát. Megragadtam a fogantyúját, s szaladni kezdtem az erdő felé. Mikor  elértünk a dombhoz megkerültem a szánkót s  hátulról meglöktem. Heves iramban kezdett lefele száguldani, Lana ezt sikongatással díjazta, míg egy hirtelen pillanatban felborult.

Megijedtem. Elkezdtem szaladni, de megcsúszott a lábam s fenékre ültem, úgy csúsztam tovább. Egymásra néztünk, majd hirtelen nagy kacagásokba törtünk ki.

Felkászálódtunk, majd ismét elfoglaltuk a pozíciót, meg sem állva a fáig. Szemem előtt lejátszódott minden. Láttam Anne rémült tekinteté, ahogyan koncentrál, nehogy zajt csináljon.

-          Apaa! Ott fekszik valaki! – zökkentett ki gondolkodásomból Lana.

Megráztam fejemet, majd megkerestem szememmel azt a pontot amit kislányom nézett. S valóban ott feküdt valami pontosabban valaki. Odarohantunk hozzá, egy lány volt. Egy gyönyörű lány. 

10 megjegyzés:

  1. aww nagyon jó de jó hogy elkezdted elötte is imádtam ezt olvasni emlékszek ez volt az első blog amit elkezdtem olvasni és minden nap megnéztem jött-e új rész :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm szépen!:) És nagyon örülök ha tetszik:)

      Törlés
  2. IMÁDOM! Annyira jó, hogy ahww *-* kezdetektől fogva olvasom a blogod! Nem tudom, hogy mi lesz a kövi részben, de nem szeretném h új "barátnője" lenne JB-nek :c Siess a kövivel! <3

    VálaszTörlés
  3. Juj dejooo,nagyon várom a következő részt:33 Ma kezdtem el olvasni csak a blogot de végog olvastam az összes részt és nagyon várom a következőt:))

    VálaszTörlés
  4. Gyorsan kövit én végig bőgtem az utolsó két részt!!Imádom a Blogod!!! :33
    Siess!!!! :DDD

    VálaszTörlés
  5. Uj olvaso vagyok es egyszeruen hihetetlenul jo blog...egesz este ezt olvastam...egyszeruen nem lehet abbahagyni. Nagyon siess a kovivel..:33 ui.:hianyzik Anne..:'(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök annak, hogy új vagy:) Köszönöm az elismerést:) Hátha Zarát is megkedveled, reménykedek benne!:)

      Törlés