2013. augusztus 19., hétfő

3. Díj







-          Álmos vagyok
-          Szeretem a PLL
-          Lucy annyira gyönyörű!
-          9.-be megyek
-          Selenát hallgatok
-          Imádtam Jelenát
-          Nem vagyok semmiben tehetséges
-          Nem tudok több dolgot írni


1.Hány könyvet olvastál el?
2.Kedvenced?
3.Kedvenc számod?
4.Álompasi?
5.Meddig tervezel blogot írni?
6.Az életed mennyi részét teszi ki a blog?
7.Milyen szerepet játszik az életedben a blog?
8.Volt már, hogy a történettel álmodtál?
9.Kedvenc film?
10.Kedvenc előadó?
11.Kedvenc üdítő?

-          Nem számolom, de rengeteget
-          Gyönyörű sorscsapás
-          Justin B. – Fall
-          Channing Tatum, Justin Bieber, meg az összes 1D-s srác
-          Ameddig olvassák
-          30%-át
-          Számomra nagyon fontos, ugyanis szeretem elereszteni a képzelőerőmet
-          Persze
-          Vasember 3
-          Justin Bieber

-          Rostosok

3 megjegyzés:

  1. fel tudnám venni veled vhol a kapcsolatot? e-mail cím?

    VálaszTörlés
  2. https://www.facebook.com/annamaria.sztech :)

    VálaszTörlés