2013. június 27., csütörtök

2. rész

Úristen! Köszönöm ezt a sok komentet, nagyon jól esik :* Ha összejön erre 5 komi, akkor hozom még ma az új +18  részt:*


-          „Engem keresel? – ölelte át a derekamat.”

Leheletéből áradt a tömény alkohol, megfűszerezve egy-két szál cigarettával.
Eltoltam magamtól, majd a szemébe néztem. Elképesztően gyönyörű szeme van! Elvarázsolt, ez a fiú. A mosolya, a szeme, a haja. Tökéletes!

-          Mi a neved gyönyörű? – kérdezte.
-          Anne. Anne Hall. – feleltem.
-          Örülök a találkozásnak, Anne. – mosolygott. – Meghívhatlak egy italra?
-          Nem kérek, és neked se kellene többet innod. – vettem el a kezéből a whiskys poharat.
-          Anne! Anne gyere már! Munka van! – kiabált Robbie.
-          Velem van. – szólt vissza az elragadó szőke herceg.
-          Justin! Rég láttalak mostanában. – kezelt le vele Robbie. – Úgy látom megismerkedtél a szemünk fényével. – mosolygott rám.
-          Szó ami szó nagyon szép. Kapható len.. – kezdett bele Justin.
-          Nem! –vágta rá egyből Rob.
-          1500$ sem?


A pupillám kitágult, úgy néztem ki mint egy bedrogozott nő. Nem hittem a fülemnek. 1500$. Soha életembe nem gondoltam volna, hogy én valaha 1500$ fogjak a kezembe. De ez az álom hamar szertefoszlott.

-          Nem! Viszlát Justin. – tolt el onnan Rob.

Nem gondolkoztam, csak a rengeteg pénzre tudtam gondolni. És Amandára. Jobb életet tudnék neki biztosítani. Elvakított a pénz.
Hátrafordultam, és eltátogtam Justinnak egy „Munka után a sikátorba találkozzunk”-ot.


*Munka után*

A Justinos ügy miatt, most felvoltam  pörögve. Én táncoltam a legboldogabban, és ezt az emberek is észrevették, Így kaptam néhány borravalót is. De legjobban annak örültem mikor a mikrofonból felcsendült a kedvenc mondatom: - Záróra emberek! De holnap is szeretettel várunk minden kedves vendéget! – hangzott el a mikrofonból.

Gyorsan szaladtam tusolni, amit az emberek furcsálltak, ugyanis minig én hagyom el utoljára az épületet. Letusoltam, majd cellux segítségével leszedtem magamról a csillámport, lemostam a sminkem, és végül átöltöztem. Utálom azokat a szűk kis ruhákat, szóval általában egy melegítőnadrágba és pólóba vagyok.
Felkaptam a táskámat, majd kiviharoztam az épületből. Arcomat egyből megcsípte a hideg. Összébb húztam magamon a kabátom, majd óvatos és megfontolt léptekkel haladtam a sikátor felé. Na persze. Szaladtam ahogyan csak bírtam, ugyanis féltem, hogy elmegy Justin. Amint megláttam egy alakot felém közeledni lelassítottam. Megálltam, majd megvártam míg közelebb ér. Hatalmas vigyor ült ki az arcomra, mikor megpillantottam Justint.

-          Szia Anne. – üdvözölt.
-          Szia. – mosolyogtam rá.
-          Mit szeretnél? – kérdezte.
-          Tudod amit bent mondtál Robnak, elszeretném vállalni. Tudod nagyon kell a pénz és… - szakított félbe.
-          Arra van a kocsim. – mutat egy hatalmas Range Rover felé.

Vettem egy mély levegőt, és elindultam az autó felé. Bátorkodtam én beülni a kormány mögé, ugyanis nem szeretném ha ő vezetne. Beszállt mellém, majd átadta a kulcsokat.
Elindultunk, részeg volt, de még így is kitűnően navigált. LA olyan részére vitt ahol még életemben nem jártam. És csak a kő gazdagok élnek ott.

-          Az ott! – mutatott egy ház irányába.

Leparkoltam, majd ámulásba estem ahogyan kiszálltunk az autóból. Gyönyörű volt! Elképesztő! Én ilyen házat csak álmomban láttam, nem élőbe.


-          Gyere mar Anne! Megfagyok! – ordibált Justin a bejáratból. 

27 megjegyzés:

  1. Ez is joo! Bár kicsit durva lesz, hogy mindig ilyeneket fogsz kirakni! Mármint ilyen +18-osokat... Ha több is lesz, asszem muszáj lesz abbahagynom az olvasást! :/ Sajnálom, pedig az elején tetszett!

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó volt és az előző is :)

    VálaszTörlés
  3. de miért baj ha 18+os.. szerintem az is jó mert van benne izgiség...nem random dologról szól .. de nekem tetszik szoval ne hagyd/haggyátok abba:)))

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jóóó :D

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóó lett :)) !! kövit

    VálaszTörlés
  6. nagyon jóóóóóó

    VálaszTörlés
  7. ÁÁÁÁ :OO xd Nagyon jó let .)

    VálaszTörlés
  8. tökjò bár nem ebben vannak a fontos részletek ;-) :-D

    VálaszTörlés
  9. júj ez is király!!*-* birom az olyan blogokat ahol nem olyab nyalasak hs csk siman egymasba szeretnek es kesz:D az ilyen izgiseket birom*-*:D kövit gyorsaaan!!:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is így vagyok vele:) Túl sok az olyan blog..:s MÁr néha unalmas:)

      Törlés
  10. imádlak<3333 ku*va jók de bár jó lenne ha velem történne meg :DDDD

    VálaszTörlés
  11. Nagyon ó :D A blogod függője lettem <3 Tökéletes ahogy írsz nagyon szépen fogalmazol :D

    VálaszTörlés