2013. június 30., vasárnap

5.rész

Annyira jó visszajelzéseket kapok. *-* Annyira örülök, hogy tetszik a blog, vagy talán az ahogyan írom:) De tényleg nagyon jól esik <3 Sajnálom, hogy ilyen későn jött, csak elfoglalt vagyok nagyon :ss De mihamarabb hozom az új részt :) 




Nyakamba fúrta fejét, éreztem ahogyan kifújja az elhasznált levegőt, amitől libabőrös lettem. Hatása alatt voltam. Egyszerűen nem tudtam megmozdulni. Semmilyen testrészem nem akart mozdulni. Elképesztő ez a fiú!

-          Hamar leléptél az reggel, nyuszifül. – fordított maga felé.


Hibáztam, hibáztam amiért belenéztem a gyönyörű szép szemébe. Éreztem, ahogyan elönt a pír. Nem bírtam sokáig állni a tekintetét ezért, elkaptam a fejemet.

-          Anne! Kész vagy már? – jött be az ajtón Rob. – Oh Justin. – lepődött meg.
-          Már amúgy is menni készültem, viszlát Anne. – adott egy puszit a homlokomra, ám egy óvatlan pillanatban kihúzta a fenekemnél a bugyit, s belerakott valamit.

Ámulattal bámultam végig ezen az elképesztő fiún. Nyitott szájjal néztem végig, ahogyan kilép az ajtón. De ez a rózsaszínes bárányfelhők hamar szerteszét oszlottak körülöttem, és visszapottyantam a kemény és valós életbe.

-          Ez mégis mi a fene volt Anne? – ripakodott rám Rob.

Elengedtem a fülem mellett ezt a hangsúlyt, majd folytattam a félben lévő öltözködésemet. Nem szöszöltem sokat, csak magamra kaptam a ruhámat, és már kész is voltam. De ez a kis idő is elég volt, hogy Rob távozzon, így gyorsan elővettem amit az előbb Justin csempészett bele a bugyimba. Egy boríték volt. 2000$ tartalmazott. Szemeim kikerekedtek, nem csak azért mert  olyan ostoba voltam, hogy pénz nélkül távoztam, hanem mert 2000$ van a kezeim között.

-          Rob már nagyon ideges. Jobb ha jössz Anne. – nyitott be Teresa. – Basszus Anne! Te bankot raboltál? – kerekedtek ki a szemei.
-          Csss! Halkabban! – csitítottam.
-          Honnan van ennyi pénzed? – tépte ki a kezeim közül. – 2000$ basszus!
-          Emlékszel még arra mikor feladtunk egy hirdetést? A „ Lyukas fogam aranyra cserélem.” Nos hát úgy néz ki, hogy bejött. – rántottam meg a vállam.

Teresa jóízűen felkacagott. Amióta szakított a batátájával nem láttam míg így nevetni. Látszott rajta, hogy szívből jött, nem erőltetett nevetés volt.


-          Na gyerünk! – vettem ki a kezéből a pénzemet, majd visszaraktam a borítékba, s beraktam a szekrényem legmélyébe.


Nem igazán izgatott, hogy az emberek engem néztek mikor felmentem a rúdhoz, egyedül csak az érdekelt, hogy Justin itt van- e még, ugyanis vissza kel neki adnom az 500$.
Felsétáltam a rúdra, majd elindult a zene, s bekapcsolódtam a többiek tevékenységébe.






~ Megkell vallanom, nem szeretek fiú szemszögből írni. Sőt útálok! De  megkértek, hogy írjak Justin szemszögéből is, és hát az olvasókért bármit!=) Szóval bocsi, ha béna leszL<3~

* Justin szemszöge*

Anne egyszerűen tökéletes lány! Van benne valami.. valami különleges ami vonzz engem. Olyan érzés mintha, meg kéne mentenem valamitől, vagy valakitől.
Egyszerűen nem tudom levenni róla a szememet, mikor a rúdon tekereg. Olyan hajlékony és tökéletes teste van.

-          Héé Bieber! – zökkentettek ki.
-          Igen? – fordultam hátra.
-          Gyere már ki kicsit levegőzni. – jelent meg előttem Rob.

10 megjegyzés:

  1. nagyonnagyon jó *-* alig várom a kövit <3

    VálaszTörlés
  2. Hahahaha....Levegőzni! :DD Úr Isten!Hihetetlenül jó lett!Még,hogy nem írsz jól fiúk szemszögéből?Szerintem ugyanolyan jól írod meg,mint a lányét!Mindegy.Siess a következő résszel! :** (: <3

    VálaszTörlés
  3. Nagyon nagyon jó lett :))
    És tényleg ugyan olyan ól írod a fiú szemszöget is mint a lányét.. :DDD
    Kíváncsi vagyok mi lesz abból a levegőzésből :DD
    SIESS a kövivel :)<3

    VálaszTörlés
  4. IMÁDOM ! kik*rt jóóó részeket írsz..;) Annyira örülnék, ha hosszabb részeket írnál. :$ (K)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!=) Ha összejön a következőre 15 komi akkor lesz extra hosszú:)

      Törlés