2013. június 28., péntek

4. rész

WoW! 11 felíratkozó, lassan 2000 megtekintés, és 70 kommentet kaptam összesen! Beszarás :oo Elképesztőek vagytok <3 Szeretem a perverz Beliebereket <3


*Másnap reggel*


Egyre hangosodó sípolásra keltem. Nagy nehezen kinyitottam a szememet, majd a hang iránya felé kaptam a fejemet. A vekkerből jön. A kezeim segítségével próbáltam átmászni, az ágy egyik végéből a másikba. Elszörnyedve rántottam vissza a kezemet, mikor egy meleg bőrfelülettel találkoztam. Próbáltam visszaemlékezni hol vagyok. Elborzadtam, mikor eszembe jutott mi is történt. Undorodtam magamtól. Egy ócska kis szajha vagyok…

Lenyomtam a vekkert, majd lábujjhegyre emelkedve szálltam ki az ágyból. Óvatosan elsétáltam a táskámért, ami a telefonomat tartalmazta. Nem volt hiper-szuper. Csak egy átlagos gombos telefon, amivel telefonálni lehet.

12:28. Haza kell mennem! Visszasüllyesztettem a telefonomat a helyére, majd síri csendben összeszedtem a cuccomat. És elindultam lefelé. Soha nem gondoltam volna, hogy egyszer ilyen kellemetlen helyzetbe sodorna az élet. De már meg sem lepődök rajta, valamiért nem szeretnek fent az égiek.

-          Jus.. – szólalt meg egy hang mögülem, de mikor megfordultam abbahagyta. – Basszus! – szólalt meg végül.

Nem tudom, mi ütött belém, de e gyönyörű szép lány látván megijedtem. Lehet, hogy ez volt az egyik ok amiért elszaladtam. Soha nem láttam még ilyen szép lányt. Elég nagy gázban lehet Justin, ha ő a barátnője.

Leszaladtam a lépcsőn, ki a bejárati ajtón egészen a legközelebbi buszmegállóig. Nem volt túl sok pénz nálam, de egy buszjegyre épp elég volt.

*Munkába*

-          Teresa és Anne ma ti lesztek a felszolgálók. – osztotta ki a feladatokat Rob.

Aprót bólintottam, majd a bárpulthoz sétáltam. Mindenki a nyitáshoz készülődik. A lányok az utolsó igazításokat végzik magukon. Tudom milyen idegességgel jár, így megértem ha néha ordibálnak velem, hogy vigyek nekik ezt azt. Pontban este 11 kor nyitunk. Az emberek csak ebben az időpontban isszák teli magukat, arra, hogy eljöjjenek. Magyarul bátorságot "gyűjtenek".
Kinyíltak az ajtók, majd beáramlott az a rengeteg részeg kanos férfi. Nyál csorgatva nézik a műsort. Amin mi jókat szoktunk néha nevetni. Ahogy a szememmel végig néztem a férfiakat, egyből kitűnt egy. Aki éppenséggel felém tartott.

-          Anne ezt a hatos asztalhoz viheted. – nyomott a kezembe Teresa egy tálca sört.

Éppen akkor ért ide Justin, mikor sarkon fordultam. Kivittem az asztalhoz a rendelést, majd visszatértem. Justin kíváncsi pillantásokat vetett felém, majd újból megközelített.

-          Anne! Rebecca rosszul lett, menj és öltözz át! Átveszed a helyét. – kapott el Rob.
-          Ez nem lehet igaz! – hallottam Justin dörmögő hangját.

Felkuncogtam mert tudtam, hogy valamit nagyon akarna. De sose sikerül neki.

Ledobtam magamról a kötényt, majd az öltözőszobám felé vettem az irányt. Kinyitottam a szekrényemet majd kikutattam egy ruhát. Éppen fehérneműben voltam, mikor egy kart éreztem meg a derekam köré fonódni. Nem kellett megfordulnom, tudtam, hogy Justin az. Láttam a szőke tincseit. 

33 megjegyzés:

  1. Jó lett nagyon :))
    Kicsit rövid de az nembaj :DD
    És látom, hogy én vagyok az első kommentelő, szerintem ha új rész van ki kéne tenni fészre, hogy sokan tudják és akkor többen is kommentelnének :DD
    Puszi!

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. Imádom. Ezentúl rendszeresen fogom követni a blogod. :D Már alig várom a következő részt *-*

    VálaszTörlés
  3. Nagyon jóóóóóó :D

    VálaszTörlés
  4. Kész a kritikád^^
    criticsdesignhelp.blogspot.hu/2013/06/kritika29-csak-szex.html

    Love, Riley Anne

    VálaszTörlés
  5. nagyon jóóó *_* köviiit <3

    VálaszTörlés
  6. juj nagyon jó eszméletlen lett IMÁDOM.Gyorsan hozd a kövit mert már tűkön ülve várom.

    VálaszTörlés
  7. Nagyon jó lett:) amugy ez igazi sztori?

    VálaszTörlés
  8. Ez tényleg jó lett csak így tovább. :)

    VálaszTörlés
  9. OMB!Ma kezdtem le olvasni!Ez annyira baszottul jó lett!El nem tudom képzelni,hogy hogyan írod meg,hiszen a szókincsed és úgy alap a történet is totálisan jó!Imááádom!Siess a következő résszel! :** <3 (:

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Úristen! Nagyon köszönöm szépen :* Eddig ez a komi esett a legjobban. <3

      Törlés
  10. nagyon jóó :) mikor lesz kövi? *-*

    VálaszTörlés
  11. Nagyon jó :DD
    Félpercenként frissítem az oldalt hogy van-e új.. *-*
    Csak így tovább!

    VálaszTörlés
  12. iimadom!!!!<3 de ha lehet akkor Justin szemszoget is ird majd bele tobbszor legyszi!:;) kovit gyorsan!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!:3 Hát fiú szemszögből nem vagyok jó, de megpróbálhatom :)

      Törlés
  13. Imádom a blogod :$$ siess a kövivel <3

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó mikor lesz úújj rész? <3

    VálaszTörlés
  15. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés