2013. augusztus 19., hétfő

2. Díj






11 dolog rólam:

-          Belieber vagyok
-          De ugyanakkor az 1Dt is szeretem
-          Channing Tatum lesz a férjem
-          Kedvenc állatom a zsiráf (zsiri)
-          Van 2 bátyám
-          Rengeteg könyvet olvasok
-          De a kedvencem a Gyönyörű sorscsapás
-          Imádok vásárolni
-          Szeretem a csokit
-          Nem várom az iskolát
-          Kedvenc nasim a fagyi :3


1. Mit gondolsz Taylor Swift-ről?
2. Ha választhatnál melyik sztár lenne a férjed ?
3.Milyen színű a szemed ?
4.Mi a kedvenc zenéd ?
5. Ha találkoznál az 1D-s srácokkal és 1 autogramot kérhetnél , kitől kérnéd ?
6. Szerinted Niall elszánja majd egyszer magát egy tetoválásra ?
7.Mért kezdtél el blogolni?
8.Mi a kedvenc könyved?
9.Ha csak egy dolgot vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, mi lenne az?
10.Ki a kedvenc énekesed?
11. Tél vagy nyár?

-          Hahaha látszik, hogy Directionerek vagytok csajok:D Amúgy nem szeretem.
-          Mivel Justinnál magasabb vagyok pár centivel ezért Channing-ot mondanám
-          Zöld
-          Justin B. – Fall, Selena G. - Love will remember
-          Az összestől egy lapra:D
-          Neem!
-          Mert szeretek írni
-          Gyönyörű sorscsapás
-          Nem mennék lakatlan szigetre, ha csak 1 dolgot vihetnék
-          Justin Bieber!
-          Minden évszakot szeretek

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése