2013. augusztus 11., vasárnap

21.rész

Sziasztook!:) Amint láthatjátok létrehoztam a "Chat" menüpontot, ott foglak titeket tájékoztatni, mikor lesz friss!:) És nyugodtan kérdezhettek is!:)


 *Anne szemszöge*

Van, hogy az emberek csak a pillanatoknak élnek. Az olyan pillanatoknak, amiket, ha idősebb lesz az ember nevetve meséli majd el a családjának.

De én még jelenleg nem tartok ott. Főleg, hogy azt sem tudom mi történt, mivel Justin nem hajlandó semmit mondani, csak nézz előre.

-          Justin! – kiabáltam.
-          Tessék? – riadt fel.
-          Lefeküdtünk? – kérdeztem kicsit félénkebben.
-          Azt hiszem, nem. – mosolygott rám.
-          Biztos?
-          Egészen. – bólintott.

Mintha egy ház zuhant volna le a vállamról. Megkönnyebbülés volt számomra ezt hallani.  

-          Akkor én most megyek. – szedtem össze a cuccomat a földről.
-          Jó. – vakarta meg a tarkóját Justin.

Belebújtam nem éppen illatos ruhámba, majd a táskámat összeszedtem, s kiléptem a hálószoba ajtón.

-          Hé Anne! – kiállt utánam Biebs.
-          Igen? – fordultam vissza.
-          Látlak még? – csukta be maga mögött az ajtót.

Elmosolyodtam, majd bólintottam s most már tényleg elindultam. El a hideg és rideg otthonomba. Ahol csupán egy dolog ami jó, Lana. Nélküle már régen megszöktem volna Drew elől. De a lányommal nem tehetek ilyet.

Fogtam egy taxit, majd előkotortam a telefonomat. 6 nem fogadott hívás. Ebből 5 apa s csak egy Drew. Fontossági sorrendem ugye nekem is van ezért apát hívtam elsőnek.

-          Halo? – szóltam bele félénken.
-          Anne! Még is hol a picsába vagy? – ordibált a telefonon keresztül.
-          Úton haza. – feleltem.
-          Azt remekül teszed! Drew még nincs itthon, de jobb ha sietsz! – nyomta rám a telefont.

Kifújtam az eddig benntartott levegőt s hátradőltem.

-          Kisasszony biztos, hogy haza vigyem? – nézett hátra a sofőr.
-          Egészen. – bólintottam.


Az út hátralevő részében nem beszéltünk tovább, inkább a gondolataimmal voltam elfoglalva. Hiszek neki, de mégis olyan mintha nem mondaná el amit tud az estéről.

-          Viszlát. – léptem ki a taxiból.

Becsaptam magam mögött az ajtót, s szaladtam befelé, ahol apa dühös tekintetével találtam magam szemben.

-          Anne Hall! Megmagyaráznál nekem valamit? – dugdosott valamit a kezem mögött.
-          Micsodát? – kérdeztem.
-          Ez mi a fene? – nyújtotta felém az újságot.


Az újság címlapján én és Justin vagyunk, ahol éppen csókolózunk.


„Justin Bieber megcsalta Selena Gomezt!!


A minap felröppentek a hírek mi szerint Justin megkéri Selena kezét. De a képek alapján nem igazán hiszünk benne. Míg Selena a turnéján van, Justin különféle partikon vesz részt. A tegnapi napon néhány szemfüles rajongó rajta kapta Mrs. Biebert egy lánnyal csókolózni. Néhány bennfentes szerint az egész éjszakát együtt töltötték, s együtt mentek fel az emeletre is.

Kíváncsian várjuk mi lesz a történet folytatása!”



A sorokon végig futott a szemem, többször is. Lekellet ülnöm, hogy végre felfogjam. Vége van mindennek! Az esküvőnek, az egészségemnek, mindennek!

Apa néma csendben ült velem szembe, az egész szobában a zokogásomat lehetett hallani.

-          Anne kérlek add ide az újságot. – nyújtotta ki a kezét apa.

Átadtam, majd megtöröltem a szemeimet s kíváncsian figyeltem.

-          Nem látszik, hogy te vagy az. – mosolyogott. – Csak hátulról látszol.


Jobban megnéztem a képet, majd rájöttem teljesen igaza van. Csak a hajamról és a ruhámról ismerhet fel Drwe, de ekkor kipattant egy ötlet a fejemből. Kibújtam a ruhámból, s átadtam apának.

-          Menj égesd el! – utasítottam.

Bólintott, és távozott. Elsétáltam a konyháig majd megkerestem a ollót. Elsétáltam a fürdőszobába, majd a kagyló peremére támaszkodva néztem magamat. Néhány könnycsepp elhagyta a szememet mikor legelsőnek belevágtam a hajamba. Szépen sorjában szabadultam meg a hosszabbnál hosszabb  tincsektől. A hátam közepéig ért a hajam, de mire végeztem már csak a vállamig ért.

Könnyek kíséretében söpörtem össze a hajamat, majd kidobtam őket. A tükör előtt ismerkedtem meg az új frizurámmal, majd mikor a gyereksírásra leszek figyelmes felszaladok Lanához.

Kivettem az ágyból majd szorosan magamhoz öleltem.

-          Anne! Megjött Drew. – tájékoztatott apa.

Lanával az ölemben lementem és üdvözöltem a férjemet.

-          Sziasztok! – lépett be az ajtón.
-          Szia! – köszöntöttem egy csókkal.
-          Tetszik a hajad drágám. – dicsérte meg az alkotásomat. – Olyan vad. – nevetett fel.
-          Köszönöm. – igazgattam a hajamat.

Drew a konyha felé vette az irányt, így apára tudtam figyelni.

-          Ügyes. – tátogta.

Idegtépő figyelemmel néztem a férjemet, ahogyan a reggeli újságot nézte.

-          Nézd már! Az a Bieber van benne. – nevetett fel, de közben a gabonapehely darabkák sorra hullottak ki a szájából.
-          Hogy? – érdeklődtem.
-          Megcsalta a barátnőjét. – lapozott egyet.

Apával szinte egyszerre fújtuk ki a levegőt. Hatalmas megkönnyebbülés volt. Mosolyogva vettem el előle a tálat s raktam be a mosogatógépbe. Leültem Lana mellé a kanapéra s onnan néztük meg ismét Ariellt a kishableányt.

-          Anya szerinted léteznek sellők? – kérdezte Lana.
-          Persze kicsim. – pusziltam meg a fejét.


Felálltam mellőle, elgémberedett végtagjaimat kinyújtóztattam s felmentem az emeletre a gyerekszobát raktam rendbe.

A napom hamarosan eltelt folyamatos pakolással, így azt vettem észre, hogy már sötét van. Fáradtan lekocogtam a lépcsőn, majd a földön játszó Drewot és Lanát figyeltem. Édesek együtt. Hatalmasat dobban a szívem mikor meglátom őket.

-          Na gyerünk fürdeni kishableány. – vettem fel az ölembe.

Gyorsan megfürdettem, s leraktam aludni, míg el nem aludt elmeséltem neki egy történetet. Pontosabban a történetet, az enyémet és az apukájáét. Nyomtam egy édes puszit az arcára, s lábujjhegyen kiosontam a szobából. Beledőltem az ágyba, majd behunytam a szemem és próbáltam Soha országba repülni. Észrevettem mikor Drew befeküdt mellém, de utána nem tudtam elaludni. Valami késztetést éreztem, hogy az ablakhoz menjek. Felálltam az ágyból , majd az kinéztem. De hirtelen két szempárral találtam magam szembe, s nagyon úgy néz ki nem csak én hanem ő is megijedt, ugyanis a létrával egyenesen hátrafelé dőlt, majd egy nagy puffanással a földön landolt.

Káromkodva kellet fel a földről, majd a fény felé sétált, hogy felismerjem. De kár volt, ugyanis már az elején tudtam, hogy Justin van itt.

-          Justin ugye tudod, hogy ez nem jó ötlet? – hajoltam ki az ablakon, s céloztam a balesetes dologra.
-          Tudom, de muszáj veled beszélnem. – suttogta. – Kérlek gyere ki.

Már járatos vagyok az ablakból kiugrásos témába, így most talpra estem. S Justin felé fordultam.

-          Itt vagyok. – jelentette ki.
-          Azt látom. – kuncogott fel. – Azt hittem nehezebben fog menni. – mosolyogott.
-          Mit akarsz mondani? – kérdeztem.
-          Menjünk arrébb. – ragadta meg a kezemet.
-          Remélem most nem hal meg senki. – forgattam meg a szemem.
-          Nagyon humoros. – válaszolt.

Az autója felé vezetett, majd úriemberekhez méltóan kinyitotta előttem az ajtót, s ő is beszállt mellém.


-          Anne. – kezdte. – Szeretlek, kérlek szökj el velem. Akár a világ végére is elmegyek miattad! – könyörgött.



23 megjegyzés:

  1. Imádom nagyon! de mikor lesz már az esküvő? Vagy mikor megym már el Justinnal hamarabb a kövit légszi *-*

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Én alapjáraton nem szeretem Justint. De egyik barátnőm ajánlotta, hogy olvassam el megéri. Ugy voltam vele, hogy egy fene, elolvasom. Már az első résznél megfogtál! Egyszerűen tökéletesen írtad le az emberek érzéseit. Már a történet elején szívem közepébe helyeztem Anne-t. Hasonló természete van mint nekem. Imádom! Nem egy simsa fanfiction, ez A fanfiction. Gratulálok! Egy nap híres író lesz belőled, és majd akkor mosolyogva gondolok vissza e kis remek történetre. Remélem nem adod fel az írást, és komolyan elkezdesz vele foglalkozni, ugyanis megéri!

    Ez a történet egyszerűen nagyszerű! MInden megvan benne, minden részt kíváncsian olvasok, mivel tudom, hogy reksz bele egy kis csavart. És ha előérzetem nem csal akkor Anne nem fog Justinnal menni.

    Sajnálom a kisebb regény miatt. Puszi: Dóri<3

    VálaszTörlés
  3. jézusom de cukik:3
    nagyon megörültem mikor láttam hogy új rész jött, nagyon jó lett...imádom<3
    várom a kövi részt:3

    VálaszTörlés
  4. OMG OMG Istenem ez egyszeruen csodalatos es gyonyoruu es koviit!!<3<3<3:'''))))

    VálaszTörlés
  5. Tudtam hogy az elozobe ez volt az eldugott mondat:)) "kerlek szokj el velem akar a vilag vegere is elmennek miattad" <3 az elozo reszhez is irtam
    :-)

    VálaszTörlés
  6. nagyon jól tudsz fogalmazni, egyszer irhatnál egy könyvet, azt is szivesen olvasnám ;)

    VálaszTörlés
  7. Uhh nagyon jó rész lett. :D*-*♥

    VálaszTörlés
  8. Ááááá imádom nagyon-nagyon jól írsz , függő lettem :D :D .Már nagyon várom a kovetkezo részt *-*

    VálaszTörlés
  9. Édes istenem ez a blog valami csodálatos IMÁDOM IMÁDOM azt amit monadni akarok azt nem lehet szavakba fogalmazni ez kurva jo már bocsánat hogy ilyen csunyán beszélek de ez az igazság <3

    VálaszTörlés
  10. Fantasztikus siess a kövivel <3 :3 ;)

    VálaszTörlés
  11. Imádom a blogod nagyon jó lett ez a rész is mint a többi csak így tovább siess a kövivel :) <3

    VálaszTörlés
  12. Basszus nagyon jó:) ügyes vagy

    VálaszTörlés
  13. Hűű *-* nagyon de nagyon szupi a blogod és tök jó lett ez a rész is :) amióta olvasom a blogod meg szerettem justint...pedig soha nem gondoltam volna,imádom a blogod ..:) már nagyon várom a kövi részt :)) csak így tovább <3

    VálaszTörlés
  14. Nagyon jó a blog itt az én blogom is: http://hinnedkellnekem.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. Wááá!!! Lana-val mi lesz?? Csak nem hadja ott ... vagy viszi magával :)) jujj nagy örömmel hozd a kövit!!! :DD imádom ezt a blogot :"D

    VálaszTörlés
  16. Uristen ..tegnap hajnalba talaltam ra erre a blogra.tegnap hajnalba vegig olvastam az osszs reszt es azt kell hogy mondjam nagyon ugyes vagy es megszallott lettem..siess az uj resszel..mar nagyon varom ♥

    VálaszTörlés
  17. áááááh imáádom :$$ köviiit!!! *o*

    VálaszTörlés
  18. awwwww annyirrrra jóó :)) mikor lesz kövi??

    VálaszTörlés
  19. Nagyon jó :) siess a következővel :) azt már hamarabb hozd ;)

    VálaszTörlés
  20. elég érdekes, pedig sose olvastam még ilyen történeteket de ez elég izgalmas. Való színűleg azért mert fiú vagyok és nem vagyok homokos!!! Szóval nem tudom h mi történt de ez nagyon megfogott. Ahogy le írod az emberek gondolatait az eseményeket, én is írtam régen, még egy regényt is be fejeztem (persze soha senkinek nem mutattam meg) Ezután se leszek nagy rajongója a könyveknek főleg nem az ilyen szerelmes regényeknek! DE ez vmi baró történet. Folytasd tovább én biztos olvasni fogom! :D

    VálaszTörlés
  21. Nagyon jó lett mint mindig!!!! Ki kellene adni könyvbe! !!!!!! ;)))

    VálaszTörlés