2013. augusztus 19., hétfő

24. rész

Sziasztok! Elérkeztünk a blog utolsó részéhez :( Öröm volt nektek írni! Köszönök szépen minden elismerést, nagyon jól estek!:) #szeretelmazolvasóim<3 A meglepetést órák kérdése és megtudjátok!:)

ZENE



„Olyan gyorsan szűnik meg egy élet. Ahogyan a villám levegőt hasító fényözöne születik s meghal, ahogyan az enyhe szellő tovalibben arcunkon, a virágszirmok leszáradnak kelyhükről, és ahogyan a vakító hó mocskos sárrá folyósodik pillanatok alatt. Ezen a földön semmi sem maradandó, semmi sem örök. Még a nap sem adja örökké éltető melegét. A tengerek vize is fáradtan fog elszomjazni. És ha ők meghalnak, a szivárvány is örök nyugovóra tér.” ~ Tomán Edina

***
Egy parkban sétálok, mikor hirtelen megjelent előttem Anne. Mosolyog.

-          Justin! Kérlek vigyázz Lanára. Mindig figyelni foglak titeket odafentről. Ha testben nem is, de lélekben ott leszek veletek.

Anne megsimította az arcomat, majd egy puszit adott rá. Felállt majd lassú léptekkel elindult a fehér fény felé.
Felálltam és utána kiabáltam,  hogy hova mész? Miért teszed ezt?
De eléggé határozottan elindult, s mikor hátrapillantott a szájáról azt tudtam leolvasni, hogy:
-          „Örökké szeretni foglak titeket!”

Rám mosolygott, talán utoljára láttam a gyönyörű mosolyát, vagy talán őt, ezt a különleges lányt. Utána szaladtam, de már késő volt. Eltűnt. Elpárolgott, a szemem elől.
***

Fehér fények világították be a szobát, ahol felriadtam. Rettentő rémálmom volt.

-          Hol vagyok? – kérdeztem rekedtes hangon. – Mi történt? És hol van Anne?
-          Kórházban. – felelte egy ismerős hang. – Nem emlékszel mi történt? – kérdezte Teresa.
-          Hogy kerülsz ide?
-          Te hívtál fel. De mire ideértem itt feküdtél eszméletlenül. – motyogta.
-          Lana? Anne? – ültem fel nehézkesen.
-          Biztonságban van. Nálunk.
-          Anne hol van? Jól van egyáltalán?
-          Justin… - csuklott el a hangja.
-          Mondjad már! – ordibáltam idegesen.


Teresa lassan vette a levegőt, majd kinézett az ablakon.

-          Hol van?

Csak hosszú és fájdalmas percek után kaptam választ.

-          10 A. – felelte végül.
-          És én hol vagyok?
-          9 A.
-          Akkor Anne mellettünk van! – csillant fel a szemem.

Levettem magamról a takarót, s reményekkel telve indultam el a másik szobába. Ahonnan a nővér jött ki. Bizakodva néztem be az ablakon, de nem találtam ott senkit.

-          De hisz ott nincs is senki!
-          De.. de ott van. – halkult el Teresa.

Bementem a kórterembe, de nem találtam ott semmi mást csak egy fekete zsákot. Egy nagy fekete zsákot. Kintről lehetett hallani Teresa zokogását. Éreztem, hogy testem felett elvesztem az irányítást és a földre zuhanok. Szemeimből záporoztak a könnycseppek, összekulcsoltam a térdemet kezeimmel, majd úgy zokogtam tovább.

-          Nem, nem, nem! – ütöttem bele ököllel a padlóba. – Miért? – ordítottam.

Kinyílt az ajtó, majd az orvos lépett be.

-          Sajnálom uram! De a barátnőjét nem tudtuk megmenteni. Elszeretne tőle búcsúzni? – lépett Anne testéhez.

Némán bólintottam, majd mikor az orvos lehúzta a fekete takarót róla, kiment a teremből és magamra hagyott.

Odafeküdtem mellé, kezeit átkulcsoltam az enyémen. Hideg volt. A szája is lilás árnyalatot vett fel.

Nem tudom meddig feküdhettem mellette, de azt vettem észre, hogy lassacskán felkel a nap. Egy utolsó és gyengéd csókot nyomtam hideg ajkaira, majd visszahúztam rá a zsákot.

*Teresa szemszöge*

Justin a szoba közepén áll, majd hirtelen összeroskad a földre. Végig nézi, ahogyan Anne-t áthelyezik egy hordágyra, majd eltűnnek vele. Nem tudtam mik zajlanak le a fejében, de jobban is tettem, hogy nem kérdeztem meg. Kezeit a földre helyezte, majd láttam, ahogyan a könnycseppek kiszöknek szemeiből. Fejét felemelte, majd elkiáltotta magát:  

Örökké szeretni foglak Anne Hall! 







37 megjegyzés:

  1. még rendesen el sírtam magam..:'(( am nagyon jó lett..kár h ez volt az útolsó rész..:( nagyon ügye vagy..<3 imàdom ezt a blogot..és nagyon várom a meglepit!! *__*

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon de nagyon jó, telyesen meghatot :( kár h már vége.. .. de nagyon egy jó történet volt <3 !!

    VálaszTörlés
  3. Ann az nagyon jó kis blog volt. ♥*-*
    Hiányozni fog a sztori. :(
    Igaz az egészet sírva olvastam de. Mér érte. :D :) ♥
    Köszönöm, hogy olvashattam. :D♥

    VálaszTörlés
  4. most nagyon haragszom hogy nem happy end lett :((((((( <3 annyira csodálatos történet <3

    VálaszTörlés
  5. en most... most... uristen. nagyon bogok! jpbban orultem volna egy haplyend-nek.. de ez is csodalatos volt.

    VálaszTörlés
  6. francba most elsirtam magam:cc
    azthittem boldog vége lesz:( ahj most ezzel a tudattal elsem tudok aludni:(
    imádtam ezt a blogot...nagyonis!
    talán újra kezdem olvasni is!

    VálaszTörlés
  7. ez olyan jóóóó...még most is sírok egy kicsit , olyan megható :cc , kár hogy nem happy end lett a vége , de azért ez is jóó , de azért még mindig szomorú vagyok :cc kár hogy vége ennek a blognak , szivesen olvastam volna még , kiváncsían vártam volna a következő részt , de hát itt a végee :cc

    VálaszTörlés
  8. Biztosan a zene miatt is de én végig sírtam, borzalmas tehetséged van. Úgy látom nem csak engem hatott meg ennyire, ebből látszik, hogy jó a történt, dehogy jó, csodálatos. Imádtam az első perctől az utolsóig és most így a végére két szót tudok mondani. Köszönöm és Gratulálok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj ezen meg most én könnyeztem meg<3 Én köszönöm, hogy olvastad! <3

      Törlés
  9. Úristen el is sírtam magam...kár hogy vége a blognak :'c hiányozni fog ez a sztori :/ nagyon ügyes vagy :) első perctől fogva imádtam a blogod szinte meg szállott voltam és nagyon jó volt olvasni a részeket :) gratulálok a blogodhoz és ahoz hogy ilyen sokan szeretik olvasni :) kár hogy vége lett :( szivesen olvastam volna több részt is :) imádtam a blogod és imádni is fogom mindig :) nagyon jó volt olvasni :)) nagyon jól írsz szinte már író lehetnél gratulálok ügyes vagy :) <3

    VálaszTörlés
  10. Nagyon de nagyon szerettem/szeretem a Blogod es ezt a reszt is vegig bogtem de megerte es nagyon sajnalom ami tortent es Nagyon Orulpk h. Olvashattam a Blogod es Koszonom h. Ennyire Csodalatosan irtal!!!!*-*<3<3<3<3:''''''33333:''')))KOSZONOM!!!<3

    VálaszTörlés
  11. Ez ez ez ....Jesszusom...sirok mint valami idiota...Tökéletes lett...igaz hogy szomorú de tökéletes:) <3 *-*

    VálaszTörlés
  12. Úristen ez a történet...Anne és Justin szerelme...az egész vége...rendesen besírtam :'( kár hogy így lett vége :'( és mellé ez a zene is :'( imádom ezt a blogot annyi érzelem van benne <3333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm hogy olvastad, és remélem olvasni is fogod!!<3

      Törlés
  13. Úristen...El se hiszem hogy vége van :c Most kicsit csalódott vagyok mert azt hittem hogy Happy end lesz :'( Komolyan elsírtam magam mert vége, és Anne meghalt :'( Annyira sok érzelem van benne ahogy írsz, teljesen átjött :)) <3 Nagyon szerettem/szeretem a blogodat, Nagyon de nagyon jól írsz....Nagyon köszönöm hogyolvashattam a blogodat!!! :)) *-* <33333

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A happy and túl uncsi:P
      Én köszönöm hogy olvastad!<3

      Törlés
  14. könnybe szaladt a szemem ez nagyon jó volt köszönöm az élményt :D ♥♥♥

    VálaszTörlés
  15. Hát .. nagyon szomorú lett a vége és hát én el sírtam magam annyira jó lett létszi írj még legyen rész annyira jó lett nagyon kár hogy nem lesz több rész és hogy Anne meg halt . :(

    VálaszTörlés
  16. Hát.. hogy is mondjam. Ez elképesztően megérintett. Ma kezdtem el olvasni, és mivel unatkoztam, végig is olvastam. Rendesen elsírtam magam a végén. Gyönyörű történet, legyen szó bármilyen más pasiról, nem feltétlen Justinról! Az is jó, ha mást helyettesítünk be.:) Egy hatalmas virtuális ölelést küldök neked! Gratulálok a blogodhoz. Egy élmény volt. xx♥

    VálaszTörlés
  17. Legalább nem egyedül sírtam el magam♥ Nagyon hiányozni fog ez a blog♥ Egy örök élmény volt *-* Köszönjük nagyon♥ :'(

    VálaszTörlés
  18. nagyon tetszik/ tetszett de annak jobban örültem volna ha happy and lesz a vége és nem fogok rajta sírni mint az állat!! :') :( ♥ csodálatos volt ez a blog kár hogy vége!! :(

    VálaszTörlés
  19. nagyon kár hogy vége nagyon jó a bolog pedig én elsirtam magam

    VálaszTörlés
  20. Annyira jó sztori és annyira sajnálom,hogy vége lett :( egyébként nagyon ügyes vagy :)

    VálaszTörlés
  21. Jó lett, nagyon jó sztori volt! Írnál egy újjat? :)

    VálaszTörlés
  22. Jó, de folytasd úgy, hogy ez csak egy álom volt. :DDDDDDD Az nagy lenne! :D

    VálaszTörlés