2013. augusztus 2., péntek

19.rész

Sziasztook!:) Nos hamarabb hoztam, s ha sok-sok kommi összegyűlik hozok nektek egy +18 részt!:) Na puszi :*


A levegő megfagyott körülöttünk. Csak egymás lélegzetvételét lehetett hallani. Justin erősen szuggerált, míg én csak a földön heverő ruhát néztem. Gondolkodásomat a telefonom csörgése szakította félbe.

-          Halo? – szóltam bele.
-          Szia Anne! Tudom, hogy mos megfogsz ölni, de elkell utaznom. Gyilkossági ügyben kirendeltek. – szólalt meg a túl oldalon Drew.


Pár percig csak néma csendben álltam, majd kicsúszott a kezemből a telefonom. Újra eszembe jutott a húgom. 3 év után sem tudták kideríteni, hogy mégis ki ölhette meg.

Egy nagy levegőt vettem, majd Justinra pillantottam.

-          Legyen. – feleltem.
-          De akkor szabad a csók is? – nézett rám huncutul.
-          Szabad. – nevettem fel.


Ahogy kimondtam Justin közelebb lépet hozzám, majd a derekamnál fogva magához húzott és megcsókolt. A baleset óta nem csókoltam meg. De még minig ugyanolyan érzés. Egyszerűen leírhatatlan!

Ahogy ajkaink elváltak, Justin szeme gyönyörűen csillogót.

-          Na gyere Anne! Ruhát kell keresni az esküvőnkre. – kulcsolta át az ujjait az enyéimen.


Hangosan felnevetettem, majd követni kezdtem. Kiléptünk az utcára, s kicsit arrébb húzódtam Justintól, amit egyből észrevett s magához húzva megcsókolt.

-          Itt nem ismer minket senki. – hajolt hozzám közelebb. – Ne aggódj, vigyázok rád! – súgta a fülembe.

Minden félelmem hirtelen eltűnt. Ő olyan hatással van rám, mint másokra a drog. Most már mosolyogva és büszkén lépkedtem Justin mellett.

-          Jó napot! – üdvözölt minket az egyik eladó, ahogy beléptünk a boltba. – Miben segíthetek? – kérdezte.
-          A feleségemnek szeretnénk esküvői ruhát. – mondta büszkén Justin.

A „feleségemnek” szón elmosolyodtam. Olyan hitelességgel mondta, hogy röpke pillanatra én is elhittem.

-          Erre jöjjenek! – hívott maga után a hölgy.

Justin megszorította a kezemet, majd elindultunk. Egy hatalmas szobába vezetett minket, ahol volt egy állvány, körülötte meg pár kanapé.

Lucy elkérte a méreteimet, majd előhozott egy gyönyörű szép ruhát. Első látásra beleszerettem.

-          Jöjjön utánam, felpróbáljuk. – mosolygott.

Elengedtem Justint, majd Lucy után indultam. Ugyanabban a szobából nyílott ki egy másik, ami jóval kisebb volt. Levettem a felsőmet, a nadrággal együtt majd belebújtam a ruhába. Tökéletes volt mint mellben, mint derékban. Lucy hozott nekem egy magas sarkút, belebújtam, s óvatosan kisétáltam, és felálltam az állványra.


Justin szája felvette az „o” alakot, majd elismerően bólogatott.

-          Na milyen? – fordultam körbe a tükör előtt.
-          Gyönyörű vagy. – mosolygott rám.
-          Ez lesz az igazi! – néztem végig újra magamon.
-          Akkor mást nem is szeretne felpróbálni? – kérdezte Lucy.
-          Nem. Ezt kérjük. – vágott a szavamba Justin.

-          Rendben.







Visszasétáltam a fülkébe, majd óvatosan  levettem nehogy baja essen, s visszaöltöztem. Kifizettük a ruhát, majd hívtunk egy taxit.

-          Megfog minket ölni Rob. – dőltem hátra az ülésben.
-          Ne aggódj Anne. Megfogja érteni. – karolt át.


Rengeteg olyan pillanat volt az életemben amit nem vártam, s nem is várok. Ez is azok közé tartózik. Apa megfolyt ha megtudja mi éppen mit is csinálunk Justinnal.

A taxi röpke pillanatok alatt otthon volt, mikor kiszálltam egy sóhaj hagyta el a számat, amit szerencsémre Justin nem vett észre. Megvártam míg kifizeti a taxist, s kiveszi a ruhámat, majd kéz a kézben elindultunk a bejárati ajtó előtt. A lépcső előtt hirtelen megálltam, amit Justin csodálkozva figyelt.

-          Csókolj meg! – utasítottam.


A pillangók újra felébredtek a hasamban, ahogy Justin szája közeledni kezdett. S hevesen kiakartak törni mikor  ajaki az enyémhez ért. De hirtelen minden abbamaradt mikor az ajtó kinyílt, s apa döbbent arcával találtam magam szembe.

-          Anne!?
-          Szia apa! – mosolyogtam kínosan.
-          Jó napot uram! – köszönt Justin.
-          Mi a fészkes fenét csináltok? – kérdezte.
-          Majd bent elmondom, csak kérlek menjünk be mert az emberek elkezdenek figyelni minket. – néztem szét az utcán. Olyan érzésem volt mintha figyelne minket valaki.


Apa arrébb állt az ajtóból, így mi is befértünk. Lana mikor meglátott, egyből ideszaladt, majd egy jó nyálas puszit nyomott az arcomra.

-          Szia édes! – ölelte meg Justin a kislányát.
-          Anne betudnál jönni a konyhába? – kérdezte apa.
-          Persze. Justin addig el leszel Lanával. – mosolyogtam rájuk.

Elvettem Justintól a ruhát majd leraktam a kanapéra, majd a konyhába mentem. Töltöttem magamnak egy pohár narancslét s azt kortyolgattam.

-          Mi a fene ez Anne?
-          Apa. – vettem egy mély levegőt. – Justin most aa. – vakartam meg a tarkómat. – a barátom. – nyögtem ki.
-          Mi bajod van drága kislányom? – nézett rám apa úgy, mint ahogy a fogyatékosokra szokás.
-          Ez egy... – gondolkodtam. – játék!
-           Azt csinálsz amit akarsz. Csak egyszerűen nem értelek. – dühöngött.
-          Uram! – lépet be Justin. – Szeretem a lányát. – ölelte át a derekamat.
-          De Anne neked vőlegényed van!
-          Ez csak 1 napos kapcsolat, hogy tudjam mit is veszítettem igazán. – pusziltam meg Justin arcát.
-          Azt csináltok amit akartok. – legyintet egyet apa. – Csak esküvő előtt nem kérek még 1 unokát. – mosolyodott el halványan.
-          Nem lesz. – bólintott Justin.
-          Sikerült ruhát választani? – kíváncsiskodott apa.
-          Igen. És meseszép. – válaszolt helyettem Biebs.
-          Megnézhetem?
-          Nem! – feleltem.



Kiszabadítottam magam Jus öleléséből, majd mint akit kergetnek kiszaladtam a nappaliba s felkaptam a ruhámat, és felszaladtam vele az emeletre. Jól elrejtettem, mikor halk kopogást vélek felfedezni az ajtómon.

-          Gyere! – kiabáltam.

Biebs dugta be rajta a fejét, majd beljebb invitáltam. Szétnézett a szobámban, majd kezei közé vette a közös képet Drew-val. Az időérzékem nem túl jó, így nem tudom meddig nézhette, de elég sok idő volt, majd leült az ágyra s hátra dőlt rajta. Követtem a példáját, s úgy néztem az arcát, miközben a képet vizsgálta.

-          Nem tudom mi van benne ami bennem nincs. – szólalt meg végül.
-          Én se Justin. Én sem. – ismételtem meg magam.


Lerakta a képet, majd felém fordult.

-          De most velem vagy s nem vele. – mosolyogott.


Hátamra fordultam, így hagytam, hogy Justin felém tornyosuljon, majd megcsókoljon.





58 megjegyzés:

  1. Naggyon jo lett :))

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóó :) Kövit :) ♥

    VálaszTörlés
  3. író jó és nagyon aranyos :)) mindig tudsz tenni bele egy csavart :) nagyon jó <3

    VálaszTörlés
  4. Remélem lesz sok komi!!! Megérdemeljük már a 18+os sztorit :D nagyon jó lett ez a rész is!! Kritikát akarok irni de nem tudok :/ :DD

    VálaszTörlés
  5. áááá nem hiszem el milyen jó:D
    totál beleszerettem a blogodba<3
    remélem gyorsan hozod a következő részt:3

    VálaszTörlés
  6. Nagyon jó. :d *-*
    Gyűjtsük a komit had jöjjön a kövi rész. *-*♥

    VálaszTörlés
  7. Kikúrt jó lett megint!Én sosem csalódok benned :DDDDD Puszi Szintii :$$ ♥♥♥

    VálaszTörlés
  8. Sokat kellett várni erre a mesés részre, így engesztelésül hozhatod is a következőt :) ^.^

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó rész várom a következőt!!!

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jóó lett!:) köviiit! :D ^_^

    VálaszTörlés
  11. nagyon jó!!!!!!!!!!!! kövit légyszi hamar! :D

    VálaszTörlés
  12. Nagyon jó lett...léccy,hozd hamarabb.:D

    VálaszTörlés
  13. egyre izgalmasabb nemtudom,hogy csinálod de valami fantasztikus:)♥ nem írnál egy extra hosszú részt?:)

    VálaszTörlés
  14. Imádoom *O* hamar a kövit

    VálaszTörlés
  15. Aaa nagyon ügyes vagy! Csak így tovább . nagyon jó siess a kövivel

    VálaszTörlés
  16. egy szerüen tökeletes ;D Imadom , remelem vasarnapra mar lesz uj resz :DDDDD

    VálaszTörlés
  17. Azta ez nagyon jóóóó *-* kövit minél előbb <3

    VálaszTörlés
  18. Nagyon nagyon jó imádom a blogodat egyszerűen fantasztikus :)

    VálaszTörlés
  19. Hát ... ezt IMÁDTAM nagyon jó siess a kövivel <3 :D ;)

    VálaszTörlés
  20. IMÁDOM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NAGYON jo siess a KÖVIVEL <3

    VálaszTörlés
  21. OMB!!! ez mennyire jo lettt :D huhuuu...nem tudok megnyikkanni..:)
    <3333 egyszeruen fantasztikus :DD

    VálaszTörlés
  22. de jóóó..nagyon klassz lett , siess a kövi résszel ;))

    VálaszTörlés
  23. Nagyon-nagyon-nagyon jó..Köviiiiit *.* :$ ♥ :D

    VálaszTörlés
  24. Nagyon nagyon jó lett c: alig várom kövit :)

    VálaszTörlés
  25. 4 szó : SZERELMES VAGYOK A BLOGODBA! Kövit! :)

    VálaszTörlés
  26. Nagyon jó lett csak így tovább:) már várom a következő részt:DD

    VálaszTörlés
  27. 18+ os részt!!!:D

    VálaszTörlés
  28. jöhet a kövi!18+!:D

    VálaszTörlés
  29. nagyon tetszenek,ügyes vagy.:) még több ilyet..:P

    VálaszTörlés
  30. ez nagyon jóó :o ha lehetne egész nap olvasnám a történetet nem lehet megunni !! alig vároma kövit :3 :*

    VálaszTörlés
  31. Ez egyszeruen:CSODALATOS,GYONYORU es meg sorolhatnam...!!de nem fogom mertaz hosszu ido lenne!!a lenyeg h. en szemely szerint:IMADOM a Blogod es mindig is Imadni fogom!!mimdig irsz valami olyat amin elbogom magam mert annyira tetszik!!!!:''))Nem lehet betelnj vele!!es nagyon varom a kovetkezo reszt!!<3<3<3<3<3<3:')):))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Uristen! Nagyon szépen köszönöm! Édes vagy ! <3!

      Törlés
  32. annyira jó.. amikor olvasom elképzelem magam előtt... eszméletlen jó. imádom. <3 :) soha ne hagyd abba!

    VálaszTörlés
  33. Szia nagyon jó lett. :) Nekem is van egy blogom ha van időd kukancs be..

    http://jasmineandvictoriabestfriends.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  34. A nyaron meg vege lesz?
    Nagyon jo*-*

    VálaszTörlés
  35. Nagyon jóó. ^^ Esemény dús,élvezetes. :D

    VálaszTörlés
  36. Imádom!!!! Siess a kövivel <3 :D puszii

    VálaszTörlés
  37. Nagyon jó lett nem tudom hogy tudsz ilyen jól írni de nagyon jó és nagyon szeretem olvasni :)

    VálaszTörlés
  38. Imádom a blogod és nagyon jó olvasni nagyon várom a kövit :)

    VálaszTörlés
  39. nagyon jó lett :)) siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  40. Nagyon jó lett,.. :)) még csak most kezdtem el olvasni, de az elejétő kezdtem és tudtam, hogy jó lesz!!! $*$*--## már várom a kövi részt,! Mikor jön? <3

    VálaszTörlés
  41. nagyon , nagyon , nagyon jóóóóó *-* siess a kövi résszel télleg szupi

    VálaszTörlés
  42. szia nemrég kezdtem olvasni a blogod de beleszerettem *-* nagyon de nagyon várom a kövi részt siess vele :) <3

    VálaszTörlés