2013. augusztus 6., kedd

20. rész

És itt a várva várt 20.rész!:) Tettem bele egy kis csavart, hogy ne legyen annyira unalmas ;) S van benne egy olyan elrejtett mondat, ami majd a jövőben nagyon fontos lesz! Mellesleg  örülnék pár hosszabb kritikának is!:) Na nem papolok tovább jó olvasást :*





Iszonyatos zúgásra ébredtem. A fejem majd szét akart robbanni.  A zúgás egyre jobban hangosodott, így kénytelen voltam felkelni. Megdöbbenve néztem szét a környezetembe.  Mindenfele üres poharak, soros dobozok hevertek szanaszét. Próbáltam felmérni a hang forrását, s rájöttem a telefonom csörög. Kipattantam az ágyból, de lefagyva néztem végig magamon. Meztelen voltam. A lábamon zúzódások vannak. Végig húzom a sebeken kezeimet, amitől felszisszenek, s valaki hirtelen felmordul.

Ijedve takarom be a testemet, a takaróval. Majd óvatosan lehúzom a mellettem fekvő emberről. Pupillám kitágul, a levegőt nehezebben veszem. Justin az. S ha jól látom nincs rajta ruha. Az emlékeim között kezdek el kutakodni de semmi.

-          Justin! – kiabálok rá.

Justin teste összeszerezzen hangomra, majd legurul az ágyról. Káromkodva ül fel, majd körkörös mozdulatokkal megtörli a szemét.

-          Anne. – szólal meg. – Mi történt ? Hol vagyok? – nézett szét.
-          Ezt szeretném én is tudni. – borulok ki.
-          Úgy látom fel kelt az éjszaka legvadabb párja. – nyitott be a szobába egy néger férfi.
-          Lil Za. – néz az ajtó felé Biebs. – Mi történt tegnap?



A másodperc egy töredéke alatt bevillan valami. Justinnal táncolunk, de előtte.. előtte kaptam  egy embertől egy pirulát. Azt mondta vegyem be, mert jobb kedvem lesz. Bevettem, majd még mellé 3-at.






-          Te drogot adtál nekem! – ordibálok rá az ajtóban álló férfira.
-          Édesem, te nagyon durván beszívtál az este. Nem csak a csinos kis szádon vetted be, hanem a kis orrocskádon is. – mondja halál nyugodtan. – Csoda, hogy élsz.


És ekkor megint egy emlék jött vissza. Egy asztalánál térdelek,  kiszórnak elém  fehér port, s összekellet hajtani a pénzt, és azzal felszívni.

Az orromhoz kapok, majd átdörzsölöm. Fájt. Varas is volt.

Beletúrok a hajamba, majd elmorzsolok egy könnycseppet. S szépen sorjában jön a többi. Justin észreveszi, majd mellém ül és átkarol.

-          Nyugi Anne. – simogatja meg az arcom.
-          Justin, hogy mondhatsz ilyet? – rivalizáltam rá.
-          Lil kérlek menj ki. – szól oda Justin.

Az afroamerikai pasi meghátrál, majd maga mögött becsukja az ajtót.

A szobában csak az én zokogásomat lehet hallani. Justin, próbál megvigasztalni, de nem tud. A múltamon nem tud segíteni.

-          Kérhetnék zsepit? – kérlelem.
-          Szerintem jobb, ha nem fújod semmibe ki az orrod. – vakarja meg a tarkóját.
-          Justin szerinted – vettem egy mély levegőt. – szerinted mi lefeküdtünk? – kérdeztem.


*Justin szemszöge*        
* Késő este*


Anne teljesen részeg. Tudom szemét dolog ezt kihasználni, de egyszerűen vágyom rá! Érezni akarom őt!
Felvettem az ölembe, majd az üres poharakat, és egyéb dolgokat kikerülve felvittem őt az emeletre. Beledobtam az ágyba, amire ő hangosan felvetett. Levettem magamról a felsőmet, majd rávetettem magam Anne-ra.




-          Gyönyörű vagy Anne Hall. – morogtam.


Levettem róla testéhez simuló rövid ruháját, majd apró csókokkal hintettem be a teste minden szegletét. A hasát csókolom, a nyelvemet bedugtam köldökébe, de dél felé haladtam tovább.

-          Ne mozogj! – utasítottam.


Levettem róla a bugyiját, majd a csípőjére is nyomtam pár apró csókot.
Anne a nadrágomba belemélyeztette apró ujjacskáit majd lehúzta rólam. Mosolyogva nézett végig. Láttam a szemében a vágyat. Ha most kérném meg tőle, hogy szökjön el velem, tuti, hogy megtenné.

-          Készen állsz? – kérdeztem.

Egy aprót bólintott, majd férfiasságomat óvatosan beléhelyeztem.
Anne ezt a zenében elhalkuló nyögésével nyugtázta. Nem mozdulok benne, egyenlőre.

-          Mozogni fogok, bébi. – mondom.

Finoman, lassan megmozdulok benne hátrafelé. Lehunyom a szememet, majd ismét „döfök.” Másodszor is felkiált. Ismét abba hagyom, majd kinyitom a szememet és Anne-ra nézek.

-          Még? – suttogom rekedtes hangon.
-          Igen! – zihálja.

Ismét megmozdulok benne, de teljes méretem még minig nincs benne.

-          Újra? – kérdezem.
-          Igen! – szinte már könyörög.


Megmozdultam, de ez alkalommal már nem álltam meg. A könyökömre támaszkodom, így Anne-ra nehezedem. Az ágyhoz szorítottam. Lassan és finoman járok ki-be. Látom rajta, hogy kezdi megszokni, ugyanis a csípője minig „elém siet.” Gyorsítok egy kicsit, mire Anne felnyög. Még jobban gyorsítok,  irgalmatlan tempót diktálok, de tartja velem az iramot, minden döféssel. Arcát két kezembe fogom, keményen megcsókolom, majd alsó ajkát kezdem harapdálni. Érzem, ahogyan teste rászokódik, megfeszül, elönti az izzadság.

-          Élvezz el a kedvemért. – suttogom.

Elélvez a nevemet kiabálva. Nem sokkal én is követem. Még utoljára belé döfök, s legurulok róla.


Még minig zihálva próbálom lelassítani lélegzetem, dübörgő szívverésem. 

58 megjegyzés:

  1. siess a kövivel iszonyat jó lett:)♥

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jóóó lett csak nagyon rövid,hamar a kövit :)

    VálaszTörlés
  3. Szerintem könyvet lehetne írni belőle annyira jó =D nagyon jól fogalmazol és nagyon jól ki tudod találni a sztorit!!!eddig ez a legjobb blog amit olvastam nagyon szeretem <3 <3 és siess a kövivel :D

    VálaszTörlés
  4. imádom!!
    tényleg nagyon jól írsz:) nem csoda hogy ennyi jó kommentet kapsz:3
    remélem hamar hozod a következőt:$ már alig várom!!

    VálaszTörlés
  5. Szia:) aww nagyin jo:) siess a kovivel, es az a mondat az hogy : a múlton nem tudd változtatni? Vagy mi csoda?

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen hogy hogy írsz maga a történet ténneg mintha egy író lakozna benned a sztori egyszerűen káprázatos főleg hogy Justin Bieber rajongó vagyok ááá kiráz a hideg ha meghallom a nevét annyira belebolondultam hogy... Nagyon várom a kövit!! Siess vele :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uhh. nagyon szépen köszönöm!<3 édes vagy! <3 szeretlek<3

      Törlés
  7. :pppp elolvadok......:$ *w*

    VálaszTörlés
  8. Nagyon jó, de túl rövid :(
    Siess a következővel ;))

    VálaszTörlés
  9. Az elrejtett mondat szerinte ez : "ha most kernem meg tole hogy szokjon el velem tuti megtenne".
    Egyszeruen tokeletes . Nem tudom hogy tudsz ilyen jol fogalmazni,nagyon ugyes vagy. Mar varom a kovetkezo reszt:-)<3

    VálaszTörlés
  10. nagyon klassz , nagyon jól tudsz írni , mehetnél írónak is ;) siess a kövi résszel , nagyon szupi *-* csak így tovább ;))

    VálaszTörlés
  11. Juuuj,de nagyon jó lett!Végre megint lefeküdtek!Imááádom!Siess a következő résszel! <3 : )

    VálaszTörlés
  12. Basszuuuus...*-* Eszméletlen jó!!! :D nem jutok szóhoz:)csak igy tovább ^^ <3 :)

    VálaszTörlés
  13. Juuuj nagyon jó lett..*-* jól fogalmazol és nagyon jól írsz :) csak így tovább siess a kövivel ^^ <3

    VálaszTörlés
  14. Kész a kritikád http://o-u-r-c-r-i-t-i-c-s.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  15. Szia, kész a kritikád. http://kritikakesblogotletek.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  16. ÁÁÁÁ erre milyen semmilyen kritikát nem tok írni mert ez fantasztikusan tökéletes blog !!!! <3 :D :3
    nagyon siess a kövivel <3 :3 ;)

    VálaszTörlés
  17. Nagyon jó ez a blog. :) a legjobb amit eddig olvastam! :)
    Imádom és minden nap megnézem, hogy van-e új rész. :) Siess a kövivel. :) Fantasztikusan írsz.. Mint már valaki írta, hogy ebből könyvet is lehetne csinálni, hát igaza van. :) Nagyon jó! :) Imádom ♥ :$

    VálaszTörlés
  18. Nagyon jó blog.:D
    Nagyon jól írsz.:D
    Várjuk a kövi részt. _:D : *♥

    VálaszTörlés
  19. Hülye lennék azt mondanám hogy rabja lettem a blogodnak imádom olyan mintha drogos lennék NAGYON VÁROM KÖVIT

    VálaszTörlés
  20. Szia!

    Alapból nem szerettem Jutin-t, de izgalmasnak tűnt a blog és elolvastam előről az egészet.Nagyon jól írsz, teljesen bele tudtam magam élni mindkét szerepbe és Jutin-t is megkedveltem.Egyszer olvastad volna tovább és rájöttem, hogy egyenőre nincs több.Nagyon várom a folytatást:)

    By:Mandy×××

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!

      Köszönöm szépen! És Justint nem lehet nem szeretni:) Már kint van a következő!:)

      Törlés
  21. nagyon jo lett. grat. kulonben lenne egy lerdesem: ki az a Jerry. a 7. reszben? Justin ferfiassaga?? :DDD

    VálaszTörlés
  22. Wááá olyan jó lett :) úgy írsz mit egy író nagyon nagyon jó lett ^^ gyorsaan köviit *-* <33

    VálaszTörlés
  23. egyszerűen imádom nem is tudom kifejezni menyire, de ez egy 10 skálán 20 úgy hogy cak így tovább :) remélem mi hamarabb lesz a kövi ♥

    VálaszTörlés
  24. Eszméletlenül jó lett..grat :) könyvet lehetne irni a blogodból annyira szupi.. már úgy irsz mint egy hires iró *o* imádom a blogod csak igy tovább lécci siess a kövivel.. :) <3

    VálaszTörlés
  25. mikor lesz maar kovetkezoo? :(( *-*-

    VálaszTörlés
  26. Jaj de varom mar a kovetkezot!!!:)

    VálaszTörlés
  27. Mikor lesz vege?!a nyaron vegzel vele?

    VálaszTörlés
  28. Nagyon ugyes vagy:))

    VálaszTörlés
  29. OMG OMG ez nagyon nagyon joo lett mint ahogy a többi is imádom és eszméletlen vagy egyszerűen csodálatos ahogyan írsz és elképesztően fogalmazol!!!!köviit!!<333:)))

    VálaszTörlés