2013. augusztus 18., vasárnap

23.rész

Sziasztook! Itt a 23. rész. Kicsit gyorsan történnek az események, de attól függetlenül remélem tetszeni fog. Már csak 1 részt szeretnék írni, de van egy meglepetésem!




*Justin szemszöge*

-          Akkor 11-re itt vagyok értetek. – nyomtam egy gyors csókot Anne szájára. – Siessetek!

Leszaladtam a lépcsőn, majd beszálltam a kocsiba s egy dudálással elhajtottam Anne háza előtt. Idegesen markolásztam a kormányt, rossz előérzetem volt, nagyon. Drew nem olyan ember, aki csak úgy lefog rólunk szállni. Főleg ha az esküvő előtt lépünk le. Hatalmas következményekkel fog járni. De nem igazán érdekel, csak az érdekel, hogy a kislányommal legyek meg Anneval. Nekem ők a családom, nem Selena.

Érdekfeszítő gondolataim miatt, hamarosan hazatértem. Beálltam a garázsba, s a konyha felé vettem az irányt. Levettem egy tányért, s megtöltöttem müzlivel, majd a TV mellett befalatoztam őket. Félre nyeltem mikor megláttam a híreket. Élő volt.

„- Az este folyamán, egy legénybúcsút tartottak itt a fiatalemberek, míg ki nem tört a hatalmas verekedés. Rengeteg embert letartóztattak, de sokan elmenekültek.” – mondta a bemondó nő.

A kamerát a park felé irányították, egy alig kivehető férfit véltem felfedezni. A felismerés úgy ért mint a villámcsapás. Drwe volt az. Hazafelé futott.  Ijedten álltam fel a pulttól, majd a telefonomért nyúltam.

-          Vedd már fel, vedd már fel! – szuggeráltam.

Kinyomta.

Gyorsan szaladtam a kulcsokért, és azonnal indultam Anneékhez. Tudtam, hogy valami balul fog elsülni, de nem gondoltam arra, hogy ilyen hamar. Ha Drew hamarabb hazaér Annenek komoly baja fog esni.

Az utcán 12 száguldottam, most nem érdekelt semmi. Egyedül csak annyi, hogy biztonságban tudhassam őket. Hirtelen piros és kék fényeket láttam a távolba, majd az idegesítően sípoló hangot.

Idegesen húzódtam le az útmellé, s megvártam míg a rendőr az autómhoz sétál.

-          Jó estét! – köszöntött. – Tudja maga mennyivel hajtott?
-          Nem olyan jó. – feleltem, még minig a kormányt markolászva. – Sajnálom uram, de sürgős dolgom van. – értékes időket veszítek így el. – Mennyire büntet? – próbáltam a legrövidebbre fogni az egész dolgot.
-          Megússza egy figyelmeztetéssel, ha ad nekem egy autógrammot. A lányom nagyon imádja. – mosolyogott.
-          Ki nevére írhatóm? – vettem elő a tollat és ceruzát.
-          Jhon, vagyis Amy Robberts.
-          Parancsoljon! – firkáltam gyorsan alá.
-          Vezessen óvatosan! – figyelmeztetett.


Ahogyan elhaladt mellettem Jhon rendőr azonnal indítottam a kocsit és ismét uton voltam. Bekanyarodtam a ház elé, s szinte kiugrottam a kocsiból.

-          Nocsak, nocsak. – jelent meg hirtelen a fa mögül Drew, egy fegyvert forgatva.
-          Hol van Anne? – kérdeztem.
-          Bent van. Gyere be te is. – indult meg az ajtó felé.

Nagyot nyeltem, ugyanis tudtam, hogy ennek csúnya vége lesz. Követtem Drewet.

-          Justin. – szaladt oda hozzám Anne sírva.
-          Jól van nyugi. – próbáltam megnyugtatni.
-          Leülni! – utasított minket. – Nem tudom eddig, hogy nem jöttem rá, hogy az én szép és hűséges feleségem, egy ilyen kis hazudós ribanc.
-          Hol van Lana? – kérdeztem normális hangerőn.
-          Ne aggódj a kislányod fent van alszik. – váltott gúnyos hangnemre.
-          Ha egy haja szála is meggörbül… - kezdtem bele.
-          Akkor mi lesz? – tartotta felém a fegyvert.
-          Drew nyugi. – állt fel Anne.
-          Anne ülj vissza. – húztam vissza.
-          Nem! Nem Justin! – tépte ki a kezét. – Elegem van abból, hogy rettegésben élek miattad. – mutatott a vőlegény felé. – Mit szeretnél, mit tegyek, hogy békén hagyj minket?
-          Fogd be! – kiabált.
-          Nem! – lépett közelebb Drew felé.


S ekkor a másodperc töredéke alatt Drew felemelte a fegyverét, és egyenesen Anne szívébe célzott. A pisztoly elsült, majd Anne a földre zuhant. Elég közel álltam ahhoz, hogy a vére rám fröccsenjen. A szívem hevesen vert, elöntött a harag és mélységes nagy utálta, elvakított a bosszúvágy. Nekirohantam majd ahol csak tudtam ütni kezdtem. Kiesett a kezéből a fegyver a földre, én elrúgtam onnan, nehogy megint használni tudja. Teljes erőmből ütöttem, a fejét, hasát, mindenét. Most már nem csak Anne vére van rajtam, hanem a gyilkossá is. Addig ütöttem, míg a teste a földre nem zuhant, elernyedt teste egyenesen Anne mellé esett.


Ekkor észbe kaptam, majd felszaladtam az emeletre és kivettem a síró gyermekemet, az ágyból, s kiszaladtam vele a kocsiba. Visszarohantam Anneért, óvatosan felemeltem. Láttam ahogyan a teste fel-le mozog. Így még gyorsabban száguldottam a legközelebbi kórház felé.

-          Segítség! Segítség! – kiabáltam.

Egy nővér hamarosan megjelent, majd segített nekem bevinni a még élők között élő Annet.

-          Műtőbe azonnal! – helyezték át a hordágyra.

Nem hallottam mit kiabálnak még, ugyanis vissza szaladtam a kocsiban üvöltő gyermekemért. 

23 megjegyzés:

  1. már várom a következőt *-*
    annyira izgalmas :)
    kíváncsi leszek a meglepetésre ;)

    VálaszTörlés
  2. iszonyatosan jo! kar, hogy vege lesz.. siess a kovetkezo resszel:)

    VálaszTörlés
  3. OMG es nagon joo lett Imadom es varom/juk a meglepit!!*-*:33<3<3

    VálaszTörlés
  4. azta ez nagyon *-* tudni akarom már most, mi lesz ebből *-* meglepiiii <33333 nehagyd abba az írást sose :DD

    VálaszTörlés
  5. neeee:c azthittem több részes lesz:(
    annyira jó a blogod:s kár hogy vége lesz!
    remélem nem szomorú vége lesz:o azokat nem bírom:s

    VálaszTörlés
  6. ez a kedvenc blogom kár hogy vége lesz ..... már sok blogot olvastam és mindegyikbe hasonló volt a történet,ebbe a blogba meg egy teljesen más történetet ismertem meg. Sokkal eseménydúsabb ez mint nagyon sok másik. Várom az utolso :( reszt es a meglepit :) . Jó írást!!

    VálaszTörlés
  7. OMG!!!! Nagyon jó lett mint mindig *-* Szegèny Anne, remélem túl fogja élni....Drew mekkora nagy F*sz, megtudnám benne forgatni a kést!!! Justin helyébe addig vertem volna amig ott marad!!! Olyan szomorú hogy már csak egy rész van, remélem Happy end lesz...De ezt rád bízom :DD hmm meglepi, kiváncsi vagyok hogy mi lesz az :DD Nagyon várom már a kövit, Siess Vele... :)) *-* <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, igen kicsit durva lépés volt ez Drewtól :) De azért csak nem akarjuk hogy JuJu is bőrtönbe kerüljön ;)
      Kint van:)<3

      Törlés
  8. Jujj:o szegény Anne :/ remélem túl éli...kár hogy vége lesz a blogodnak :( olyan jó olvasni :) siess a kövivel ^^ kiváncsian várom a meglepit :> <3

    VálaszTörlés
  9. Nagyon izgalmas az egész!! :) Kár hogy már csak 1 rész lesz mert marha jó ez a blog!! Jobb mint bármelyik sorozat!! :D Remélem hogy nem szomorú vége lesz és Anne túl fogja élni!! Ja és várom a meglepit!!! :) <3 Siess!!!

    VálaszTörlés
  10. Azt a k* ez nagyon jó lett , izgalmas érdekes és most mégjobban felkeltette az érdeklődésemet minth valaha , nagyon jól megírtad , gratulálok , csak így tovább , egyszerűen fantasztikus , nem tudom szavakban megfogalmazni , nagyon jó , siess a kövi résszel <3 ;)

    VálaszTörlés
  11. De még csak 1 rész lesz még létszii ne nagyon jó ez a blog ne hagyd abba könyörgök :( . Nagyon de nagyon jó lett ez tele van izgalmakkal fantasztikus lett :D <3

    VálaszTörlés
  12. óóó köviiiitt *-* Miért csak egy rééész?? :'(( Lesz második évad?? :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. KInt van*.*
      Hát majdnem olyan lesz mint a 2. éved! de többet egyenlőre nem mondhatok :p

      Törlés
  13. Olvassátok a blogom köszi:)
    http://dreamandreality-alomesvalosag.blogspot.hu/

    VálaszTörlés